2015. július 9., csütörtök

A nyár Borzalmai :/ 1 rész

Helló a nevem Courtney Eaton vagyok.Egy modell vagyok mégpedig ez a hivatásom !:)Most elmesélnék nektek egy nyári kalandot amit még én se tudtam elképzelni de valójában mindig is szeretem volna hogy az enyém legyen ....Nah hát akkor kezdem is az én kis történetemet .
   Egy nyári estén kezdödöt mindet . Felhivot a főnököm Mr Lee hogy holnap bekéne mennem mert egy magazinon azt szeretné hogy én legyek rajta.Oké bementem .   Bementem a studioba ahol Mr Lee  már várt !
 Mr Lee:-Courtney  legyszives gyere velem ! Én persze ámultam és bámultam mert Mr Lee olyan helyre vitt be ahol csak a legszuperebb modellek mehetek be . Nah hát milyen csodálatos is volt . Nah de térjünk csak vissza a lényegre szóval ott tartottunk hogy Mr Lee  azt mondta nekem hogy majd Hannah vagy is a öltöztetőm egybe a sminkesem vele keresünk ruhát amibe a  újság címlapján leszek gondoltam magamba hu de jo lesz  de aztán huu ne tudjátok meg borzalmas volt .Egy hülye úgynevezett vagy is  én egy rongynak nevezném de nagyon nagyon nagyon  huuuuuuu  ha tudnátok milyen volt akkor  szeritem röhögtetek volna nagyaból elmondom .Volt rajtam ugye egy rond szerűség barna naci és hát bekentek vmi olyan barmna festékel a hajamt összekocolták éshát csodálatosan néztem ki de ez még semmi még ezt a ujságott majdnem az egész világ nézte én kivoltam :p..
 De egyszer csak mit látok miközbe mennnék be az öltözömbe Hát Rosst ugye tudjátok ki az a Ross ! Hiszen mindenki ismeri :)) Nah de ez még semmi ,odamentem hozzá és megszolitottam egy sziával :))
Én :- Szia 
Ross:-Helló  látom nagyon jo lesz a fotózásod !
Én :- Hát..köszönöm d e lehetne szebb is :P ( mondtam nyávogósan )
Ross :-Hát cica mindig is tudtam hogy  nem elégetcc meg magaddal 
Én :- Ez hogy is érted drágám ?
Ross :- Hát ugy hogy te mindig gyönyörű voltál és nekem az is maradsz érted ? 
Én :- Hát..igen de  kettönkközt nem lehet semmi ...:P
Ross :- Hát mivel van csajom nem de már vagy 3 éve jó haverok vagyunk és megígértem hogy eljövök érted és mehetünk nyaralni ,látod itt vagyok veled és pont 14:05 re jöttem és egy percet se késtem cica !
Én :- igen igen tudom :3 a többiek (kérdeztem kíváncsian) 
Ross :-A kocsiba nah gyere pakolj össze én megvárlak addig beszélek Mr Leevel oké ? 
Én:- oké mindjárt jövök .... 
ha kíváncsiak vagytok a folytatásra   akkor a következő részből megtudhatjátok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése