2015. július 9., csütörtök

A nyár borzalmai :/ 4 rész

Hát ez szép volt végre megvolt az első csokom csodálatos volt és  nagyszerű!! Majd bejött Rydel a szobámba és leült mellém :))
Rydel:- Mi a  baj drágám :)
Én :- nincs semmi járok az öcsédel :))
Rydel :- Woow tényleg azta gratula sokáig :)
Én :- köszi :)<3
Rydel :- láttom együtt fogtok aludni o itt lesz valami :))
Én :- Hát nem tudom ..igen nagyon várom hogy a karjai közt legyek . Csak egy valami zavar !
Rydel :- Mi ? tán Ellison?
Én :- Igen oylan ellenszenvesnek tűnik :P
Rydel:- Ajj nyugi nekem se jön be nem szimpi de hát valahogy majd csak kibirod képzeld Riker már 2 szer megcsalta de ő nem tudja ez maradjon titok ! oké ? ;)
Én :- Persze rendben .
Egyszer csak megszólal a csengő !
Rydel : óóó meg is jött ez az !!!:)))
Én :- ki ? ( kérdeztem kiváncsian )
Rydel majd meglátod ( Futt lefele a lépcsőn!
 Majd egyszercsak egy fekete bőrkatyás csaj magasarkuba és fekete trikóba megáll az ajtónál .
 Maia :- Szia Maia vagyok 
Én :- Örvendek Courtney vagyok .:))
Maia:- Örülök :)) ŐŐŐ Rydel ? hol van Ross ?
Rydel :- Őőő Ellion elhivta őket valamiért :P
Maia :- értem megyek megnézemőket !
A következő részben folytatjuk )))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése