2015. július 13., hétfő

A nyár borzalmai :/ 3 rész

Nahhát be költöztünk és Rossal egy szobában kaptam Szobbát és halljátok egy agy van baszus egy rohadt ágy van :P nah de majd vahogy megoldjuk Ross bejön a szobánkba 
Ross :- Woow de gyönyörű és egy nagy kanapé van ooooo....Courtney tudom hogy tetszik igaz ?(kérdezte kíváncsian )
Én :- Hát mit is mondjak igen is meg nem is (gondoltam magamba nah most hülyének nézz Ross az biztos erre Ross valami elképesztőt mondott nekem :))
Ross :- Hát amíg egy ágy van baby addig nem kell félned mert a karjaimba lehetsz ! 
Én :- Óóó de ...
Ross :-Mi de? 
Én :- Hát van csajod nem ?
Ross :- csak volt  kihasznált tudod és hát ááá ink nem szeretnék rola beszélni !
Erre én megfogtam a kezét Rossnak és leültünk az ágyra. 
Én :- Figyi Rossy pontosabban helyesbítek az én helyes Rossykám nekem bármit elmondhatsz bízhatsz bennem mert már jol kiismertük egymást úgy gondolom a 3 éve alatt  nem ? 
 Ross :- Hát ...de igazad van de azt fogod gondolni hogy én egy  undoritó gyerek vagyok és hogy csak kihasználok mindenkit !!!
Én :- Ross mért mondasz ilyet én soha se fogok ilyet gondolni rolad és nem is gondoltam érted szeretlek ki kell mondjam szeretlek (Erre megpusziltam )
Ross:-Ő ez mi volt ??O.o (kérdezte kíváncsian )
Én :- Szeretlek érted szeretlek 
Ross :- igen értem én is szeretlek !
Én :- nah de mi volt mond el !
Ross :- Oké hát az volt hogy a csaj nagyon szeretett engem és akkor hát..én meg téged szeretlek amióta megismerkedtünk csak túlságosan ugymond féltem megmondani mert mindig olyanok voltunk egymással ...tudod 
Én :- Milyenek Rossy ? Milyenek ? 
Ross :- Hát olyan legjobb haverok érted ?
Én :- Értem .
Ross :- Ám jársz velem ? 
Én :- Persze ! <3 És erre meg is volt az első csókunk erre ki jött be hát a boszorkány :P
Ellison :- Helló hupsz ugy látom megzavartalak titeket nem ? 
Ross :- Ellison már rögtön ilyen vagy ?(mondtam felemelt  hangnemben)
Ellison :-oké akkor öö megvárlak kint jo Ross 
Ross :- Igen jo ! 
Ross :- Bocsi most mennem kell hívtak behívom addig Rydel majd jövök jo ?
Én :- Persze szeretlek én is :)
és erre adott egy smacit és kiment a következő részből kiderülneknhogy mi történt a párossal ! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése