2015. július 9., csütörtök

A nyár borzalmai :/ 2rész

Hát nos hol is tartottam jah megisvan ott hogy képzeljétek el is felejtettem mondani hogy Ross a legjobb haverom és igen tudtam hogy vmit kifelejtettem :P nah mind egy folytassuk a történhetett :)
 
Én :- igen igen tudom :3 a többiek (kérdeztem kíváncsian) 
Ross :-A kocsiba nah gyere pakolj össze én megvárlak addig beszélek Mr Leevel oké ? 
Én:- oké mindjárt jövök .... 
Hát el is készültem Ross kérdezi ! :
Ross :- Megvagy kicsim mehetünk ?
Én :- Ránéztem és  azt mondtam neki te most mért hívsz így amikor nem  vagyok a csajodd!? 
Ross :- Hát cicus azéért mert a legjobb haverom vagy és nyár van érted örülj hogy nárvan 
Én :- Rossy figyelj már ide te most hülyülsz te is jól tudod eddig minden nyaramat elcseszték ezek a rohadt fotózások ! 
Ross :- Nyugi bébi ezt a nyarat nem fogod megbánni 
Én :- Remélem  édesem . ( Mosolyogva mondtam és  ő visszamosolygott)
Hát el is indultunk ugy képzeljétek mikor a kocsiba beszáltam akkor ugy képzeljétek el hogy  mindenki a nevemet kiáltotta . Nah hát út közbe énekeltünk és zenéket hallgatunk persze az ő számaikat és kivülröl tudom az egészet Ross melett ültem a  kocsiba és Ross vezettet egyszer csak Ross a jobb kezét ráteszi a kezemre és így szol 
Ross :- Nah kicsim látod már most élvezed a nyárt igaz?
Én :- Igen nagyon tetszik minden és még oda se Értünk .(ugy voltam vele hogy nem mondom azt neki hogy szeretlek de amikor vezetett az a szép szemei és ahogyan vezetett egyszerűen beleestem ! Nah de meg is érkeztünk és Rikerr csaja már várt is minket ! Kiszáltunk ! Allison csak Riker  nyakába ugrott gondoltam magamba ki ez a csaj  hogy igy már is a nyakábba ugriik utána kiderült hogy a  csaja. Majd beköltöztünk én ugyan kivel voltam egy szobábba héát Rossykával . És az volt a legjobb hogy képzeljétek egy nagy rancia ágy volt és együüt kellett aludnom Rossal féltem az estéttől ugyan itt mi lesz:P 
a következő részből kiderült :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése