2015. július 13., hétfő

A nyar borzalmaii :\5resz

Szóval hol is tartottam jah meg is van hogy hát egy volt ez az egész hogy végül is megint Rydellel maradtam ketteseben !
  
Rydel :- Mi a baj Courtney ?
Én :- Semmi nincs semmi gond!
Rydel :- Biztos ?? (Kérdeztem meglepődve)
Én :-Biztos !
Rydel :- Gyere lemegyünk megkeresükk Rosst! 
Én :- Oké menjünk 
A lépcsön lefele menett jött fel Ellison és megszolitott! 
Ellison :- Nem mész le Courtney  mert a pasid megfog csalni pfff ..(Mondta durvább hangnemben és továbbment !)
 Én :- Kétlem hogy megcsalna inkább te csaltad meg Rikert kérszer is nem !(és bazi elszoltam magam ez nem kellett volna gondooltam magamba és Rydel ahogyan rámnézett huu hát hogy is mondjam nagyon megjedtem :33
Majd Ellison elment és hát Rydel hozzám szolt :P
Rydel :- Nah ezt szépen elszurtad Courtney !!
Erre én kiszalagtam hátra a kertbe ! A ikövetkező részben mi lesz? tán megharakszik RYDEL a kövi részből kiderül :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése