2015. július 13., hétfő

A nyár borzalmai :/ 6 rész (18+)


Majd Ellison elment és hát Rydel hozzám szolt :P
Rydel :- Nah ezt szépen elszurtad Courtney !!
Erre én kiszalagtam hátra a kertbe !A kert végén volt egy kis pados részecske ahova leültem !  Elkeztem sirni nem birtam tovvább csak mindenkit megbántok és hát fájt nagyon ! Erre ki jön felém hát Ross
Ross :- Szia cicuskám mi a baj ?
Én :- Te medencéztél hogy furdögatyába vagy és tiszta vizz vagy ?
Ross :- Igen elvoltunk Rikerékkel!  De már mindjárt este és este jol fogod érezni magadat ! Rikertől kérek gumit ! 
Én:-ÖÖ ...Oké ..ám nincs semmi bajom !
Ross :- Bitos ?
Én :- igen 
 és hát Ross elment felöltöni és elintézi Rikertől a gumit ...
Én csak vártam vártam már hajnali 1 ora volt Ross bejön 
Ross :- Cica Rikerék már sexelnek szóval Elligthontol kkértem gumit nah keszthetjük !
Én :-hát .... jah 
Erre Ross elkezdett vetközni és levetköztettett engem is és felhuztam a gumit és betette
Nagyon nagyot felkiáltottam és ám nagyon jo volt az este teljesen kiszivtam ő is kiszivott engem elég ha enyit tudtok hihi
Reggel mesztelenül ébretünk fel egymás mellett !
Ross karjaiban aludtam és nagyon édes horkol !
Ránéztem az orárra és fél 10 volt és még kicsit visszaaludtam mert az este nagyon kimeritet a kövi rélszből folytasuk !!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése